Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 5, 2008
Image Size
415 KB
Resolution
744×584
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,752
Favourites
73 (who?)
Comments
15
Downloads
45
×
Gir's Second Job by The-Evil-Pacman Gir's Second Job by The-Evil-Pacman
This Girasaur can be found in the high grassy area in the region near Pallet Town :D

Special Thanks to Big Daddy Fabio Ralph :iconcabuz: for Advising my art as I went along when i was drawing this :D
Add a Comment:
 
:iconextraphotos:
extraphotos Featured By Owner Feb 27, 2011  Student Artist
ome wow that new pokemon lets catch it hooray brillent done
Reply
:icondemon-absol:
demon-absol Featured By Owner Apr 15, 2010   Writer
lol cute ^^
Reply
:iconsyleve:
syleve Featured By Owner Nov 5, 2008
Jesus wept! He's either the best ally in battle or Pandora's Box! :lmao:
Reply
:iconthe-evil-pacman:
The-Evil-Pacman Featured By Owner Nov 5, 2008  Student Traditional Artist
Haha true true :)
Reply
:iconsyleve:
syleve Featured By Owner Nov 5, 2008
Because of this, I will never be able to take Bulbasaur seriously again. :rofl:
Reply
:iconthe-evil-pacman:
The-Evil-Pacman Featured By Owner Nov 5, 2008  Student Traditional Artist
Then i did my job :)
Reply
:iconsyleve:
syleve Featured By Owner Nov 5, 2008
:salute:
Reply
:iconcalifornia-dreamin:
california-dreamin Featured By Owner May 5, 2008
wow...If all pokemon were this cool, I'd revert back to my fifth grade self and start playing "GIR-emon" and collecting cards, and everything....
Reply
:iconthe-evil-pacman:
The-Evil-Pacman Featured By Owner May 5, 2008  Student Traditional Artist
haha true that... I might do other pokemon/gir combos... not sure which ones would work but i'm open to suggestion...

Oh and only the first 150, i don't care about the new crap after that lol... yeah my 6th grade years and stuff lol i remember those good old days lol
Reply
:iconcalifornia-dreamin:
california-dreamin Featured By Owner May 7, 2008
oh, anything after the first 150 are stupid....I totally dig old school pokemon....Now I have to go look through and see if there are any that would make good GIRs.
Reply
Add a Comment: